veckan nu framöver

I morgon så ska jag rida Mariscala. Ska jobba framförallt på min sits och balans. Men också ställning och böjning. Och mycket annat förstås. Bilder kommer!

På Tisdag så ska jag umgås mest. Med kompisar och familjen. Ska blogga mycket på tisdag, så Håll Koll!

På Onsdag så ska vi till Hallands Väderö. Eller, det beror helt på vädret. Om det är fint så sticker vi! Jennifer och Nicole ska förmodligen också med! hihi

På Torsdag så ska jag träffa kompisar. Ja, om någon kan, vilket jag vet/tror. Vet inte vem än men det får vi se då! ;)

På Fredag så vet jag inte än riktigt. Kamilla kanske kommer ner på Fredagkväll eller så kommer hon på Lördagmorgon. :D

På Lördag så kommer FINA Kamilla ner! ÅH, jag längtar! Som det är tänkt, allt är inte bestämt än, så ska jag och Sofie möta Kamilla på tågstationen. Sen så ska vi till Malmöfestivalen! På kvällen så ska vi äta fajitas och GODIS! Sen så sover de hos mig till Söndagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0