Mina bästa & jättebra kompisar

Kamilla Hissan
Saknar dig något enormt! Vi träffades för första gången på Fenix Park. Fast det dåliga är att jag bor i Skåne och du i Småland. Så vi träffas inte ofta :( Du har ett hjärta av guld! Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig och att jag älskar dig min fina vän!
Hanna Bejerholm
Vi träffades förförsta gången på förskolan. Du är snäll, söt, SNYGGGGGG!!!!, omtänksam och jah, allt en bra kompis ska vara! Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig och att jag älskar dig min fina vän!
Nicole Barnell
Gammal bild på oss två. Vi träffades på förskolan förförsta gången. Och det sa bara klick. Vi blev bästisar med en gång. Du är min lilla stjärna! Du lyser upp min dag. Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig och att jag älskar dig min fina vän!
Sofie Greitans
Du är en sån glad person! Helt seriöst, varje gång jag ser dig på ler jag. Vi har ALLTID kul tillsammans! Vi träffades också på Fenix Park förförsta gången. Herregud så många minnen vi har haft! och endå så har vi känt varandra i mindre än 1 år. Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig och att jag älskar dig min fina vän!
Felicia Pålsson
Du och jag träffades i fyran. Fast vi blev bästisar i sexan. Du är en sprallig liten tjej som är såå snäll! Du är snäll, söt, snygg, omtänksam... jah, såhär kan jag fortsätta hela natten.. Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig och att jag älskar dig min fina vän!
Jennifer Barnell
ÅÅh, herregud! Hur ska man kunna förklara denna fina människa?! Du är så underbar hela du! Du finns alltid här för mig och stöttar mig i vått och torrt. Jag kan prata med dig om ALLT! Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig och att jag älskar dig min fina vän!
Johanna Göransson
Våra minnen är oslagbara! Vi har känt varann sen vi var 2 år. 10 helt underbara år!
Du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig och att jag älskar dig min fina vän!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jag har säkert glömt någon men jag älskar er. <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Felicia

Tack <3333

Du betyder allt för oss med <3333 Älskar dig!

2012-08-21 @ 16:50:02
Postat av: Matilda♥

AW!<3333

Älskar er meeed!!!!!! <3333333

2012-08-21 @ 16:52:27
URL: http://mariscalas.blogg.se/
Postat av: Jennifer & Felicia

<33333333333

2012-08-21 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0